Ta daaaaah

Tijd voor een tadaa moment.
Er worden immers projecten afgemaakt, deze dagen. Eén van die projecten is een gebreide lange trui die ik 2 weken geleden afrondde. Hij was wat saai, dus maakte ik vandaag een applicatie. En omdat Zonnekind de jurk van mevrouw schaap maar “saai” vond ging ik zelfs aan de slag met een kanten onderjurk en burduurde ik de jurk.

Mevrouw schaap kreeg ook balonnen.

…. en nu maar hopen dat de mini de trui aan wil…..

image

Dan maak ik morgen een actiefoto….

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in breien, Geen categorie, haken, handgemaakt. Bookmark de permalink .

2 reacties op Ta daaaaah

  1. bespaarzunig zegt:

    Heel knap! Ik vind hem erg mooi geworden.
    Hopelijk vind Mini dat ook.

    Like

  2. Zo, dat heb je knap gedaan zeg! Ik vind het werkelijk knap!

    Like

Reacties zijn gesloten.