Consuminderwoensdag

image

…. een maillot repareren…

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiƫle vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in consuminderen, dagelijksedingen. Bookmark de permalink .

5 reacties op Consuminderwoensdag

  1. mooi, die bijpassende draad šŸ™‚

    Like

  2. Lot zegt:

    Zoek de onzichtbare steek eens op op Youtube, dan wordt het nog mooier. Even oefenen op andder stukje, maar dan werkt het echt heel goed.

    Like

  3. Die foto doet me er aan denken dat ik ook dringend nog wat kledij moet herstellen. Ik ga toch maar eens die onzichtbare steek googelen. Alhoewel… ik ben altijd al blij als het me enigszins lukt om een gaatje te dichten met naald en draad. Ik ben daar heel slecht in.

    Like

  4. bespaarzunig zegt:

    LOL mij lukt het ook ongeveer zo (of oke… minder netjes) alleen heb ik nooit de juiste kleur op voorraad…. šŸ˜‰
    Heel knap!

    Like

Reacties zijn gesloten.