Zussendag

Gisteren was het blijkbaar zussendag.

Mijn kleine zusje, het blondje op onderstaande foto, zette de foto op FB met de volgende tekst eronder:

12079303_930525660354940_7092998826916509164_n

Zussendag, wat ben ik blij met jullie! De liefste zusjes Mariimma en Morraamma!

Tja inderdaad… ik heb ze maar mooi… twee prachtige zussen…!

Ik wil niet te veel bloggen over onze jeugd en over hoe onze relatie er nu uitziet, ik vind dat te privé voor ons allemaal. Maar wat ik wél wil zeggen, is dat ik zo veel aan ze gehad heb. We verhuisden veel en zij waren er altijd, de basis in mijn jeugd. Ik kijk met veel plezier op de avonturen in mijn kindertijd terug. Ook nu we alledrie al lang en breed volwassen zijn, ben ik blij dat ik ze heb, die zussen. Nog steeds zijn we het niet altijd met elkaar eens, maar vaker wel dan niet. En nog steeds delen we veel met elkaar. We zijn alledrie sterke vrouwen geworden en alledrie hebben we het lang niet altijd makkelijk gehad. Het respect voor elkaar is enorm gegroeid in het laatste jaar, en dat is fijn.

Dus ja… Ik ben blij met ze… Allebei!

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in genieten. Bookmark de permalink .

5 reacties op Zussendag

  1. Wat een mooie foto! En wat hebben jullie schattige jurkjes aan. Ik heb twee jongere zussen waar ik ook heel blij mee ben.

    Like

  2. Wat mooi.
    En ik ben een beetje jaloers. Een beetje, want het gevoel dat je beschrijft ken ik niet. (Detail: ik heb 1 broer. En 2 ouders) Ik weet dus niet exact wat ik mis, al is er wel eens een “gat” gevoel. En als ik de huilbuien tel rondom de familiebezoeken en -feesten, zou het best wel eens een factor in mijn emotionele leven kunnen zijn. Maar dat is het lastige van een “gat”, dat is zo slecht te voelen of te tellen (of te vertellen).
    Geniet alle 3 lekker van jullie dag en bewaar de herinneringen in een mooi zonneschijnpotje (voor de mindere dagen in je leven).

    Like

  3. Wat een lief berichtje en een mooi tijdsbeeld.

    Like

  4. Ien zegt:

    Oh, die schort/bloemetjesjurken met ruches van de jaren 70/80! Off topic, ik weet het maar het is toch wat me even opvalt.

    Like

  5. greet zegt:

    Wat goed dat je die lastige klant kan laten schieten. Dat jij dat kan, bedoel ik…dat je inziet dat hij energie zuigt en dat het dat niet waard is…
    Ook fijn dat het financieel kan natuurlijk, maar ik bedoel echt dat besef hebben…
    Mensen leven zo vaak een ratrace, jij duidelijk niet. Je geniet! Mooi om te lezen!

    Groet,Greet

    Like

Reacties zijn gesloten.