100 happy days

Blijkbaar duurt het jaar vanaf vandaag nog precies 100 dagen en ondanks dat ik mezelf had voorgenomen om nóóit meer aan een challenge of swap mee te doen, kwam ik nu op de site van De Zinkende Surfer toch wel een hele leuke tegen….

last100-popup1

De “100 happy days challenge”!!

Het is de bedoeling dat je 100 dagen lang iedere dag via sociale media vertelt wat jou die dag blij heeft gemaakt.

Nou ken ik mezelf… ik ga echt niet 100 dagen achter elkaar een stukje schrijven op mijn blog over wat voor een geweldig leven ik heb.

Maar… gelukkig heb ik ook twitter en de hashtag #100daysofhappinesschallenge was snel gevonden.

Doe je mee?

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in genieten. Bookmark de permalink .

Een reactie op 100 happy days

  1. firmafluitekruid zegt:

    Ja, ik doe mee. Ik zou eigenlijk ook geen challenges meer doen, maar toen kreeg ik ze van het Universum in mijn maag gesplitst. Ik kan ze geloof ik maar weer beter weer zelf uitkiezen… Ga er niet elke dag over bloggen, maar bundel ze binnenkort in 1 verhaaltje. Leuk dat je ook meedoet, keep up the good work!

    Like

Reacties zijn gesloten.