Vakantie plannen

Nog twee weken en dan gaan we, dus het wordt nu toch echt wel tijd om een beetje concreet te worden…
Frankrijk gaat het worden. En in de eerste week hebben we een uitnodiging om langs te komen in de Jura, terwijl we in de tweede week vrienden in de Tarn hebben die ons hebben gevraagd langs te komen.
Ter voorbereiding reserveerde ik al een aantal reisgidsjes bij de bieb, om toe te voegen aan de verzameling die al in de Sunnybus liggen. De Jura is redelijk goed te rijden in twee dagen en zoals heel Frankrijk is er genoeg te zien en beleven…

Toch staat mijn hoofd nog niet helemaal naar vakantie. Er zijn nog wat spannende werktrajecten die ik graag wil afronden: veel offertes die me hoop geven op een leuke omzet in de tweede helft van het jaar… ik hoop dan ook niet teleurgesteld te worden…

Dus… eerst maar gewoon even die BTW aangifte doen en die éne offerte voor de derde keer aanpassen op nieuwe wensen. En dan zien we wel weer!

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in vakantie. Bookmark de permalink .

8 reacties op Vakantie plannen

  1. ingrid (SE) zegt:

    Zo ging dat bij ons,ook eigen adviesburo,ook. Daarbij in de vakantie de mails bijhouden en soms al beantwoorden ook al stond er een afwezigheidsmelder op! Voelde goed. Alweer een week terug van maand vakantie maar met zicht op twee weekendjes vakantie. Geniet ervan. Heerlijk! Ingrid (SE)

    Like

  2. Korreltje zegt:

    Ik miste je blogs al 🙂 Maar je bvent druk aan het werk begrijp ik. Geniet van je vakantie straks, met hopelijk een leeg (werk) hoofd!

    Like

  3. Blegh, ik moet vandaag ook de BTW aangifte doen… Ik vind dat altijd zo lastig.

    Like

  4. Tineke zegt:

    Ben (van ver terug) eindelijk bijgelezen, wat heb je een heerlijke schrijfstijl..!
    Bijn vakantie nu, ben je er klaar voor..?
    Geniet ervan, samen met je lieve meisje!

    Hartelijke groet, Tineke

    Like

  5. Hoe was de vakantie? Hoe is het nu?

    Like

  6. Min of Meer zegt:

    Wat een stilte, is alles goed met je?

    Like

  7. Ikke zegt:

    Ik mis je berichtjes, hoe gaat het met jullie?

    Like

  8. Ik hoop dat alles goed met je gaat en dat je druk bent met leuke dingen, maar ik mis je verhalen wel.

    Like

Reacties zijn gesloten.