Oei… wanneer gingen we nou ookalweer op vakantie…?!

Tja.

Een week of twee geleden blogde ik over niks te doen hebben op het werk.

Die rust duurde precies één dag en daarna was het prijsschieten. Niet té druk hoor (ik kijk wel uit…!) maar tóch wel wat onverwachte aanvragen en werkzaamheden.

Drie taken die alledrie meerdere dagen tijd kosten, voor de komende twee weken.

Een belangrijke bezoekafspraak die kan uitlopen tot een leuke opdracht. Op 30 juli. Wát een timing….

Een nieuwe opdracht die in de eerste twee tot drie weken van augustus loopt…

Een kans op een opdracht met start in de laatste week van augustus..

Dusss….

Tja, was het niet leuk om toch ook even op vakantie te gaan…? Maar wanneer, hè, dat is dan de vraag…

Zo loop ik nu dus tegen het ZZP-schap aan… Tot een jaar of twee geleden had ik nog mensen in dienst die tijdens mijn vakantie wel het één en ander konden waarnemen. En vorig jaar lukte het me prima om de boel zó in te plannen dat ik toch gewoon weg kon.

Maar dit jaar… hm… ik staar naar mijn kalender maar een lekker lange periode vinden waarin er geen afspraken zijn, lijkt niet te lukken…

En tis niet eens druk he? Maar gewoon zó verdeeld dat er eigenlijk nauwelijks een week overblijft om weg te gaan. Laat staan drie. Of vier… (want ik wou eigenlijk wel lekker lang dit jaar…).

Tja. Het schip met geld is nog niet binnen helaas. Dus voorlopig zeg ik nog geen dingen af. Dat kan altijd nog…

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in vakantie, werk. Bookmark de permalink .

2 reacties op Oei… wanneer gingen we nou ookalweer op vakantie…?!

  1. Lis zegt:

    Weekendjes, losse doordeweekse dagjes weg, pak wat je pakken kan, en noem het gewoon 1 lange sprokkel-zomervakantie. Of ga een maand op een camping in de buurt staan en van daaruit werken en naar je werk.

    Like

  2. bespaarzunig zegt:

    Ja balen is dat he… Wij schipperen hier ook rondom eigen bedrijf van de man (met een opracht eind augustus – met voorbereidingstijd), ik zit ook aan een bepaalde periode vast en met zoon moeten we rekening houden met school…

    Puzzel de puzzel… 2 weken aaneengesloten samen weg en verder is de man met zoon thuis of ik.

    Like

Wat vind jij daarvan?

