25 maal opdrukken en 3 maal klimmen

Ja het gaat goed met mijn laatste voornemens. Nog steeds snoep ik aanzienlijk minder. Ook doe ik bijna iedere dag wel iets aan oefeningen; zo kwam ik afgelopen woensdag tot 25 pushups…!

En dan niet de lady’s versie, met je knieën op de grond….!
Ook doe ik buikspieroefeningen, ben ik begonnen met planken en nog wat andere dingen. Het duurt allemaal niet zo lang: 10-20 minuten per “training” en soms doe ik dat tweemaal per dag.  En 1-2 dagen per week doe ik niks. Soms gun ik mezelf dat…

En ging ik nu gisteren echt voor de 3e dag in één week aan grepen hangen in een klimhal..?!
Jawel… Een lichte duurtraining. Had wat mij betreft best wat pittiger mogen zijn, maar Zonnekind was mee en zij wilde niet meer tekenen / ook klimmem / iets drinken / een kusje op waar ze zich gestoten had etcera.
Toch hing ik zo’n 40-50 minuten aan de wand. Da’s niet wat ik wilde (want 70 minuten…) maar zeker niet niks….

En vandaag?

…. gaan we naar een echt kindervriendelijke hal. Met speelgoed en vriendjes en een klimjuf… en een tas vol verrassingen als druifjes, rozijntjes, een kaasje en een boterham.

We hebben er allebei veel zin in!

(Ik viel overigens ook zonder chips en cola 0 gram af…. Maar ach. Ik kwam ook niet aan…)

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in 7a-trainen, klimmen, Zonnekind. Bookmark de permalink .

2 reacties op 25 maal opdrukken en 3 maal klimmen

  1. Daantje zegt:

    Hier precies eender…. Beter op mijn eten letten, meer bewegen…. En toch gewoon nog steeds hetzelfde wegen! Maar ik ga stug door, want ondanks dat ik niet afval zie ik toch echt al verschil ten opzichte van 11 dagen geleden. Plattere buik gaat bij mij altijd erg snel! 🙂

    Like

Wat vind jij daarvan?

