Singlemom, een ziek meisje en een eigen bedrijf hebben….

… dat klinkt als een heleboel geregel en gedoe om het logistiek voor elkaar te krijgen en soms is dat ook zo….

Maar soms ook niet. Deze week bijvoorbeeld. Geen gillende deadlines, geen databases die kwijtraken, geen opdrachtgevers die opeens toch iets anders willen, geen zieke medewerkers, geen spoedaanvragen… 

Dus kan het gewoon: die twee dagen vrij nemen. Even de taken anders indelen… Wat geschuif met oppasafspraken en avondjes werken. Waardoor ik na wat gereken en geschuif erachter ben gekomen dat ik vanmiddag best ook nog wel even kan gaan sporten. Zonder mini, want die is vanmiddag bij opa en oma en vanavond. En als ik die werkbrainstormsessie achter de rug heb vanavond, logeren we er samen.

De mini is overigens helemaal niet zo erg ziek, een beetje maar… precies ziek genoeg voor veel extra aandacht en ongelimiteerd tekenfilmpjes kijken…

Dus ja. Soms zit het mee. Vaak, misschien wel…!

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in positiviteit, singlemum, werk. Bookmark de permalink .

7 reacties op Singlemom, een ziek meisje en een eigen bedrijf hebben….

  1. Marion zegt:

    Gelukkig maar! Fijn dat het zo kan!

    Like

  2. Op die manier ziek zijn is zo gek nog niet. Ik vind het ook erg fijn dat ik baas ben over mijn eigen tijd. Binnen het keurslijf van school.

    Like

  3. silliesullie zegt:

    Oh gelukkig valt het mee met je kleine meisje. En heerlijk als je zo onverwacht wat ruimte vinden kunt voor persoonlijke dingen tijd :-), dat is toch altijd een soort bonus 🙂

    Like

  4. Heerlijk om zo lekker thuis bij mama te kunnen uitzieken!

    Like

  5. bespaarzunig zegt:

    Beterschap voor de kleine meid en fijn dat je je schema makkelijkom knngooien zeg!

    Like

  6. liesbet zegt:

    Is je dochtertje nu al genezen ?

    Like

Reacties zijn gesloten.