Over namen en familie

Mama hoe heet ik nog meer?

Jij heet Zonnekind.

Nee maar hoe heet ik nog meer?

Oh. Jij heet Zonnekind Achternaam.

Oh ja.

En weet je hoe ik heet?

Jij heet mama Achternaam.

Ja dat klopt. En hoe heet opa?

Opa Achternaam.

Zo dat weet jij goed. Een weet je ook hoe oma en tante1 en tante2 en neefje1+2 heten?

Die heten ook Achternaam.

Wow dat is toevallig. Hoe kan dat nou?

Omdat we familie zijn.

Oh. Maar wat is dat precies, familie.

Dat is Ik Vind Jou Lief!

….

…. ik keur het goed…..

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in Zonnekind. Bookmark de permalink .

4 reacties op Over namen en familie

  1. hetiszoalshetis zegt:

    Haha, echt leuk!

    Like

  2. Prima antwoord inderdaad.

    Like

Wat vind jij daarvan?

