Lunchboxes voor twee

We gingen uit, gisteren. En daar hoort voor ons soms ook een bestelbroodje bij.

Om de kosten toch wat te beperken, om ervoor te zorgen dat de mini kon terugvallen op bekend voedsel èn voor de lekkere vitamine-aanvullingen, nam ik onze lunchboxen mee…

De inhoud?

  • 1 banaan en 1 kiwi om samen te delen
  • behoorlijk wat worteltjes
  • rozijntjes
  • een niet-zo-heel-gezonde koek (in verpakking onder de worteltjes in de kleine lunchbox)
  • een boterham met pindakaas
  • wat mini-tomaatjes in 3 kleuren
  • Een gekookt ei (gisteren kookte ik er twee: één voor in de salade en eentje extra)

wpid-20150419_090925.jpg

Wat hield ik over?

De kiwi…. Deze was wel een beetje gebutst doordat het maar net-aan paste in de lunchbox. Ik vroor hem dus maar in om later een keertje een smoothie van te maken….

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in dagelijksedingen. Bookmark de permalink .

3 reacties op Lunchboxes voor twee

  1. Gewoon Vlijtig zegt:

    Dat ziet er heerlijk uit. Ik vind altijd de broodjes bij bv bakker B-art altijd zo duur omdat het bij ons x4 personen is.

    Like

  2. Mooie lunchboxen met die schotjes erin. Waar heb je die vandaan?
    Ik heb een mooie japanse bentobox, maar dit zijn eigenlijk ook bento’s.

    Like

Wat vind jij daarvan?

