Vijftien boeken

Vijftien boeken gingen er mee, op vakantie. Ik gaf ze aan Carol, de camping-lady. Zelf heeft ze er niets aan: ze is Amerikaanse, wonend in Frankrijk met een Fransman.
De boeken zijn in het nederlands.
Ik vertelde haar dat ze zijn voor haar gasten; andere klimmers die misschien –  net als ik regelmatig – door hun portie leesvoer heen geraken tijdens hun vakantie. Dat kunnen ze dan ruilen met een van de boeken die ik er achterliet.

Ik zorgde voor een divers lijstje: Echte Literatuur, detectives, thrillers, fantasy en chicklit…  hopelijk voor ieder wat wils!

Eerlijk gezegd verbaas ik me erover dat er niet allang een ruilbieb ìs op deze camping: in bijna alle berghutten (die vaak veel luxer zijn dat de naam doet vermoeden…) en gites kom je boeken tegen die anderen achtergelaten hebben.

Vandaag checkte ik uit op de camping. Ik ben de families en de drukte een beetje zat. We slapen lekker op een rustige bivac vandaag. Heerlijk, wat een rust!

Maar ik kom er terug, op de camping van Carol en haar fransman. Hopelijk al snel weer. En im ben benieuwd of er dan een boek te vinden is dat ik niet al een keertje las!

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in delen, Geefmaand. Bookmark de permalink .

2 reacties op Vijftien boeken

  1. Korreltje zegt:

    Leuke gewoonte is dat.

    Like

  2. Pingback: 20 maart | Mariimma

Reacties zijn gesloten.