Bestolen worden is niet altijd erg

Omdat Sunny de bus nogal hoog uitgevallen is, passen wij niet op iedere parkeerplaats. Jammer is dat, want uitwijken naar andere plaatsen, ergens in de luwte, is soms vragen om moeilijkheden.

Dus tja. Er was iemand in. En de koelkast was ineens een stuk leger. Ook  had er iemand zin in een pak rijstwafels, poedersuiker voor op de pannenkoeken, eieren, pesto, koekjes en nog wat voedsel. Wel was er nog genoeg over om een dagje te overleven… niet alles wat ik op voorraad had, was in trek.

Ik had een handig extra portemonneetje met flink wat muntgeld. Weg…
Gelukkig had ik de telefoon, portemonnee en fototoestel bij me.

Raar ook is dat alle sloten nog functioneren…

Tja…

Wat moet je daar nou van denken…

Tis niet leuk. Blijft een rotstreek. Mensen moeten met hun poten van andermams eigendom afblijven…

Maar tja. Dat pak rijstwafels en het kaasje…. veel plezier ermee!!!

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in SunnyBus, vakantie. Bookmark de permalink .

Een reactie op Bestolen worden is niet altijd erg

  1. Korreltje zegt:

    Toch voel je je niet lekker bij het idee dat ze in jouw domein zijn geweest kan ik me zo voorstellen…

    Like

Wat vind jij daarvan?

