Klimmen

Het klooster van Royaumont ligt inderdaad niet pal langs de snelweg. Ondanks dat de kerk zo goed als helemaal weg is, is het klooster zelf in goede staat. Er zit zelfs een hotel in…

image

image

image

Nou leuk leuk interessant prima. Maar na anderhalf uur hadden we het wel gezien en gingen we naar het bos.

En ja. Klimmen. Was leuk weer…!

image

Kijk dat meissie gaan..!!!

Jammergenoeg staan de vrienden met wie ik zo half-half afgesproken heb, op een andere camping.
Wij zijn dus alleen. Maar er is wèl een te gekke speeltuin. De SunnyBus staat er zo ongeveer tegenaan.

image

Klimmen doen we gewoon met zijn tweetjes. Zeker niet ideaal. Maar ach… maakt t uit…

Zonnekind heeft een fluitje om haar nek. Als ze me kwijt is dan mag ze er op blazen. Wàt een goed idee…. Zo hoef ik haar niet iedere minuut in de gaten te houden. Hebben we het allebei naar onze zin!
Toch hoop ik dat we ons bij mensen kunnen aansluiten. Want ondanks dat Zonne een topkind is, zou iets meer gespreksniveau zo op zijn tijd, wel heel fijn zijn!

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in klimmen, roadtrip. Bookmark de permalink .

5 reacties op Klimmen

  1. Daantje zegt:

    Wat een aparte foto, het lijkt net alsof je een heeeel lange arm hebt 😀 Viel me gewoon op hihi 😉

    Like

  2. Korreltje zegt:

    Wat leuk, zo’n medeklimmertje er bij! En fluitje vind ik een goede tip!

    Like

  3. Ik hoop dat jullie nog leuke medeklimmers tegenkomen, met leuke kinderen 😉
    Ondertussen veel plezier gewenst!

    Like

  4. Wat bijzonder een hotel in een kerk! Daar zou ik best eens willen logeren.

    Like

Reacties zijn gesloten.