Als jij dit leest…

image

…. zijn wij onderweg naar Frankrijk…!

Natuurlijk kreeg ik afgelopen vrijdagmiddag DRIE spoedaanvragen voor werk.
En beloofde ik-die-geen-nee-kan-zeggen dat ik komende week nog wel even dit en dat…

De laptop gaat dus mee en er zal gewerkt worden. Wie weet lezen jullie dus zelfs wel hoe het met ons gaat daar…

Ik beloof echter niets!

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in 7a-trainen, klimmen, leukedingendoen, SunnyBus, vakantie. Bookmark de permalink .

3 reacties op Als jij dit leest…

  1. Korreltje zegt:

    Geniet van je vakantie!!

    Like

  2. Daantje zegt:

    leuk, geniet van jullie vakantie 😀

    Like

  3. Wil zegt:

    Heel veel plezier, en mooi weer. En ja wij nemen ook altijd de laptop mee, want mijn partner is ook zzp-er en elke cent is er een. Vooral nu we beiden niet meer in loondienst werken is af en toe een opdracht mooi meegenomen.

    Like

Reacties zijn gesloten.