Afscheid van drie en een half jaar herinneringen…

image

… zo veel kleertjes dus…

image

…. echt heel veel..

image

…. dat moest op maat gesorteerd worden… en alles wat kapot of vies was eruit…

image

…. op de foto…..

image

Op een omgekeerde waterkaraf bijvoorbeeld….

image

…. of met zijn tweetjes….

image

Ach….

image

…. het stond haar zo leuk….

image

… zo jammer…. dat het niet meer past…

image

Kijk nou hoe leuk het stond… een jaar geleden…

Ach meisje wat word je groot…. .. ….. . …

Kent iemand nog een (aanstaande) mama die hier blij van wordt? En dan wel eentje die het écht écht kan gebruiken…?

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in consuminderen, opruimen, Zonnekind. Bookmark de permalink .

11 reacties op Afscheid van drie en een half jaar herinneringen…

  1. Wendy zegt:

    Wat een berg kleertjes hebben die kleintjes he? Ik moet er ook nodig eens aan beginnen om het uit te zoeken, maar ik zie er zo tegen op. Ik heb twee jongens, en ik vermoed dat mijn berg om door te spitten dus nog groter is dan die van jou 😦

    Like

  2. Lis zegt:

    Bergen mooie herinneringen!
    Doneren aan een blijf van mn lijf huis, een tienermoedershuis, een azc? Op marktplaats heb je soms ook oproepjes van aanstaande jonge ouders die niets hebben en alles moeten zien te regelen voor weinig.

    Like

  3. Cisca Servie zegt:

    Ik zou zeggen , geef het aan Dorcas. Toen wij hier verleden jaar overstroming hadden kregen wij van het rode kruis kleding waarvan heel veel uit Nederland kwam. Je wil niet weten hoeveel mensen er toen heel gelukkig gwmaakt werden, Groetjes Cisca Servie (een oma van een 3jarig meisje)

    Like

    • Cisca Servie zegt:

      door d overstroming moesten wij evacueren en wij hadden wintergoed mee maar in een week tijd werd het 30 graden en meer, zodoende dat iedereen kleding nodig had

      Like

  4. Daantje zegt:

    Ik spit het regelmatig door… maar sommige dingen kan ik dus echt nog steeds geen afscheid van nemen 😦

    Like

  5. Zuinigaan zegt:

    Wat enorm veel kleding! Van sommige leuke kleding neem je inderdaad met pijn in het hart afscheid! Heb je er wel leuke foto’s van? Te klein geworden kleding ging bij mijn altijd eerst van oudste naar jongste dochter en vervolgens alles dat nog goed genoeg was naar andere bijstandsouders of naar de kringloop.

    Like

  6. Best moeilijk hé, afscheid nemen van al die mooie kleertjes en herinneringen. De tijd gaat veel te snel…Hopelijk krijgen ze een tweede leven bij iemand die het kan gebruiken en er blij mee is.

    Like

  7. Boukje zegt:

    Je kunt ook de dingen bewaren die je echt aan het hart gaan…gewoon een stuk of 5 dingen uit die megaberg 😉 En voor de rest zou ik het doneren of in de humanabak doen. Weet je zeker dat het goed terecht komt.
    Succes met alles uitzoeken!

    Like

  8. valhalla zegt:

    Lastig he? Je kan niet alles bewaren, maar toch… Die lieve kleine jurkjes en bloesjes en broekjes *zucht*. Heb heel veel weg gedaan ook, niet in de veronderstelling dat er ooit nog een bij zou komen. Gelukkig veel naar lieve vriendinnen, via wie er ook straks wel weer ’t een ander terug komt. Maar ja, die tijd vasthouden kan toch niet. Loslaten… moeilijk 😉

    Like

  9. mariimma zegt:

    Bedankt voor alle reacties. De kleertjes gaan niet naar een organisatie maar naar een persoon. Organisaties genoeg, inderdaad!

    Like

  10. Korreltje zegt:

    Als ik dat zo zie dan zou ik graag willen dat ik het nog gebruiken kon…

    Like

Reacties zijn gesloten.