Zeven vuilniszakken…

Zeven overvolle vuilniszakken met kinderkleren nam ik mee naar de vrijmarkt. Maat 50 tot en met 92. Drie en en een half jaar meisjesleven.

Ik verkocht één kort broekje, een legging een een jurkje…

Gelukkig verkocht het speelgoed beter waardoor we toch met een paar tientjes meer geld thuis kwamen. En we hadden een leuke dag met de twee zussen en neefjes. Die veel meer geld verdienden, allebei…

Misschien toch maar eens op een kledingbeurs gaan staan… en de kleertjes netjes gesorteerd op maat en type neerleggen. Op een tafel. Of zo…

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in opruimen. Bookmark de permalink .

5 reacties op Zeven vuilniszakken…

  1. Daantje zegt:

    Hier liepen de kleertjes ook voor geen meter. Alleen 1 badjasje en 1 berenpakje verkocht. 😦

    Like

  2. Balen dat je niet veel kleren hebt kunnen verkopen. Het is niet zo fijn als je alles weer meer naar huis moet nemen…

    Like

  3. Ik geef bijna alle kleren die te klein zijn weg aan vrienden en die zijn er heel blij mee. En ik ben blij dat de kleren nog een tweede leven krijgen 🙂 Misschien ook een idee voor de kleertjes die je niet verkocht?

    Like

    • mariimma zegt:

      Tja… als ik vrienden met een klein meisje had wist ik het wel… maar er worden hier alleen maar jongens geboren….!

      Like

Reacties zijn gesloten.