Een dagje chillen bij Staatsbosbeheer

image

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiƫle vrijheid ervaart.
Afbeelding | Dit bericht werd geplaatst in genieten, leukedingendoen. Bookmark de permalink .

4 reacties op Een dagje chillen bij Staatsbosbeheer

  1. Wat heerlijk!
    Ik geloof dat wij ook maar een sunnybus moeten hebben šŸ˜‰

    Liked by 1 persoon

  2. Greet zegt:

    Heerlijk om er zo even op uit te kunnen trekken. Mooie meid is je dochter!
    Zelf ga ik ook even weg…met tentje en omdat ik al wat ouder ben, met een goede stoel. Voor mij is dat de Helinox, licht en zeer klein op te vouwen, maar zit echt fantastisch. Door aan dat comfort wat geld uitgegeven te hebben, kan ik nog jaren lang weekendjes kamperen. Bij de boer, in een boomgaard of op natuurcamping kost het niet veel. Bovendien ben ik geen mens voor grote campings met disco en bingo. Doe mij maar kampvuurtje en een groepje mensen en dan savonds aan de babbel.

    Groet,Greet

    Like

Reacties zijn gesloten.