klacht numero drie voor De Bank

Dus….

Keek ik in het kader van het hele overgaan van ABN Amro naar Triodos even op mijn betaalrekening. En zag ik dat – eindelijk – de aanvraag voor de extra storting in het spaardepot van mijn spaarhypotheek was verwerkt.

Natuurlijk had ik bij de aanvraag steeds benadrukt dan ik dan ook wil weten dat de bank dat bedrag van mijn rekening zou halen, zodat ik roodstand kon vermijden. Liever nog zou ik het zelf willen storten maar blijkbaar is dat te ingewikkeld…

En natuurlijk hadden ze me niet verteld wanneer ze het geld van mijn rekening zouden afhalen.

Dus stond ik rood.

Dus kroop ik wederom in de pen…

LS,

Bij deze dien ik WEDEROM een klacht in omtrent de storting in de tegenrekening van mijn spaarhypotheek.

Deze vroeg ik in januari aan, raakte kwijt etcetera. Hierover diende ik reeds twee klachten in.

Steeds heb ik benadrukt dat ik wil weten wanneer de ABN AMRO het geld zou incasseren, zodat ik ervoor kon zorgen dat er voldoende geld op mijn betaalrekening zou staan voor de incassatie.

Onlangs is het bedrag onaangekondigd afgeschreven van mijn betaalrekening. Hierdoor heb ik gedurende een week rood gestaan, terwijl ik voldoende geld had staan in de spaarrekening om dit te voorkomen. Dat is ook de reden waarom ik nadrukkelijk verzocht heb om een aankondiging.

Bij deze verzoek ik u het rentebedrag per ommegaande te restitueren.


Nou.

Afwachten maar weer….

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in hypotheek. Bookmark de permalink .

9 reacties op klacht numero drie voor De Bank

  1. Anoniem zegt:

    Sjongejonge…ze vinden het wel heel moeilijk klantvriendelijk te zijn zeg.
    Goed dat je er steeds klachten over indient.

    Groet,Greet

    Like

  2. Vreselijke bank! Ik heb gisteren een klacht ingediend bij ABN AMRO dat ze mijn klacht niet behandelen… Snap je? Ik heb een klacht ingediend en nooit meer iets vernomen, dat is pas echt klantvriendelijk… Ook moet ik na mijn hypotheekrentewijziging zes euro per maand meer gaan betalen dan was afgesproken. En nu lijkt 6 euro niet veel,, maar dat is per maand x 20 jaar… En zo tobben we maar door met de bank… Geweldig dat jij bent overgestapt! Gaan wij zeker ook doen. #maarnunogevenniet.

    Like

  3. Gohgoh, ze leren het niet daar!

    Like

  4. mariimma zegt:

    Tja. Mijn hypotheek blijft daar wel nog afgesloten. Helaas….

    Like

  5. Ri zegt:

    AAAAAARGHHH!

    Like

  6. Carla zegt:

    Ik heb ook een hypotheek bij de ABN AMRO en kan gewoon zelf het geld overmaken op een speciaal nummer met vermelding van het hypotheeknummer. Binnen twee weken krijg ik meestal de bevestiging van het gestortte geld, na circa 6 weken het nieuwe hypotheekbedrag. Toch vreemd, dat jij het neit rechtsstreeks kan overmaken.

    Like

  7. mariimma zegt:

    Het gaat niet om een afloseing maar een storting in het spaardepot.

    Like

  8. Anoniem zegt:

    Van trio naar dos, uiteindelijk moeten die bonussen wel betaald worden, liefst met Zalm

    Ga zo door, stortze

    Like

  9. Blegh. Dit soort dingen is echt stomvervelend vind ik. En het kost zoveel tijd en energie.

    Like

Reacties zijn gesloten.