Kletsende dieren….

Zojuist: “nou Fenne en Muis en Broer Nijn en Flossie en Tommie en Noofje en Koosje. Allemaal gaan slapen. En niet spelen. En niet kletsen. Welteruste. Kusje.”

Gisteren: “Meisje het is al half negen en ik hoor jou nog steeds. Ga eens slapen?”
Antwoord: “Ja maar mama Muis en Flossie zijn aan het kletsen. Ik kan er niet van slapen”.

Vanmorgen: “Mama ik wil nog niet uit bed. Ik ben zo moe.”
“Ik weet wel hoe dat komt. Jij was nog heel heel laat aan het kletsen!”
“Nee mama. Dat was ik niet. Dat waren de knuffeldieren. Die hadden ruzie!”

Bijdehantje….

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in Zonnekind. Bookmark de permalink .

4 reacties op Kletsende dieren….

  1. Christina zegt:

    Geweldig!
    Geen speld tussen te krijgen.

    Like

  2. korreltje zegt:

    Wat een druktemakers, die beesten. Stuur ze de volgende keer maar uit bed! (hihi(

    Like

  3. Och hier ligt de hond 's avonds wel eens heel hard te zingen. Heel lastig inderdaad als je knuffelbeesten zoveel overlast bezorgen.
    Arm kind…

    Like

Wat vind jij daarvan?

