Vest

Ik wilde ook dat hele mooie fleurige garen waarover de handwerkdames tweetten, met al die mooie kkeuren die in elkaar doorliepen….. om een mooi vestje van te maken….
Maar ja. Ik heb nog een kist vol garen plus extra. Dus koopverbod. 
Eerst moet ik die kilo’s en kistenvol garen opmaken…
Dus maakt ik mijn eigen fleurige garen door met een dubbele draad te breien en steeds een andere kleur toe te voegen….
Het resultaat…?

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in breien, consuminderen, handgemaakt. Bookmark de permalink .

18 reacties op Vest

  1. Wauw!! Superleuk zeg!!

    Like

  2. Anoniem zegt:

    Wat leuk! Zal ook lekker warm zijn met dubbele draad. Begint de wolvoorraad nu te slinken? Fijn weekend. Ingrid (SE)

    Like

  3. Mammalien zegt:

    Mooi hoor! Lekkere felle kleurtjes. En lekker meisje 🙂

    Like

  4. Anoniem zegt:

    Zo mooi zowel de gilet als het kindje……. Heel leuk dat je verschillende kleuren knopen hebt gebruikt. Ik heb hier nog massa's breiwol liggen van de tijd dat onze kinderen klein waren en ik hun truitjes allemaal zelf breide maar vrees ervoor dat die breiwol allemaal niet meer zal gebruikt worden. Voor onze kleinkinderen moet ik geen truien breien aangezien onze dochter hen liever tweedehandstruitjes van een merk laat dragen. Mijn man en ik dragen wel nog gebreide truien maar die gaan jaren mee …..liesbet

    Like

  5. Akelein zegt:

    Supermooi! En ik zie geen verschil met “overloopgaren”!

    Like

  6. Wat een heerlijk regenboogkleurenvestje.

    Like

  7. Wat een super, leuk en vrolijk vestje!

    Like

  8. anneli zegt:

    Ga sokken breien !! Zo ben ik ook van mijn wol afgekomen. En er zijn heel wat vrouwen die blij zijn met een paar warme sokken ! Ik kreeg laatst zelfs een aanvraag van iemand waarvan ik het helemaal niet verwachtte !
    Groet, Anneli

    Like

  9. mm-iirraah zegt:

    Of mutsen voor het goede doel!!

    Like

  10. Prachtig! zowel het vest als je dochter 🙂

    Like

  11. Creabijtje zegt:

    Mooi geworden.

    Like

  12. Superleuk en stoer!

    Like

  13. Wat een heerlijk regenboogvest (jurk?)! Knap gedaan, want het was vast een heel gereken om de voorpanden gelijk te krijgen…
    Zo lief ook om te zien hoe je dochter aan het 'lezen' is….ze heeft het boek al bijna uit 😉

    Like

  14. mm-iirraah zegt:

    Het is inderdaad een lekker lang vest. Met omgeslagen mouwen. Zo kan ze het nog heel lang aan.
    Voorpanden gelijk krijgen was geen enkel probleem, omdat het uit één stuk bestaat.

    (ja lief hé, dat “lezen”..)

    Like

  15. Wow, gaaaaaf. Zo een wil ik ook. Goed idee van je, al die garens combineren. Kan ik ook wel gaan doen. Aangezien ik TIG maten groter moet 🙂 ben ik er dan volgens mij ook zo door.

    Like

  16. Oh en ik vind je gehaakte deken ook super.

    Like

  17. mariimma zegt:

    Haha thanks!

    Like

Reacties zijn gesloten.