Future butterfly

Zondag. 
Heerlijk toch weer, wakker worden in een huis. Waar het niet rond het vriespunt is.
Maar de zon ging schijnen dus we gingen naar buiten.
Er werd geharkt, geveegd, gesnoeid en geknipt. De groenbak was vol en er ligt nog genoeg snoeiafval om hem meteen weer te vullen als hij komende week aan de straat gestaan heeft. 
Eén opruimdoel voor maart is dus al bereikt….
… en… kijk eens… er bloeit al de hele winter een struik in mijn tuin…. die bijgeknipt werd en waarvan een ik deel naar binnen haalde….
… en zo vond ik tien minuutjes later een future butterfly op mijn tafel… 
Ik hoop dat hij zich goed gaat verstoppen voor alle hongerige vogels… 
want ach… 
zo’n rups… 
een belofte voor een hele mooie zomer…!

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in opruimen, tuin. Bookmark de permalink .

2 reacties op Future butterfly

  1. Mooi bosje op de tafel, leuk!

    Like

  2. Mooi, eerste doel nu al behaald.
    Leuk hoor zo'n bosje uit eigen tuin! Inclusief de future butterfly 🙂

    Like

Reacties zijn gesloten.