De eerste lentedag

En terwijl jij in de zandbak speelde…. 
… ruimde ik de bladeren op en snoeide ik tot de GFT-bak helemaal vol zat…
En we dronken koffie en speelden met de duplo en lego. In de zon.
Zo waren we urenlang buiten en genoten we van de eerste lentedag.

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in genieten, opruimen, tuin, Zonnekind. Bookmark de permalink .

8 reacties op De eerste lentedag

  1. Wat een prachtige plaatjes, je dochter zo heerlijk spelend in de zon. Sinds kort lees ik je blog, met veel plezier.
    Fijn weekeinde!

    Like

  2. Het was gisteren inderdaad een heerlijke dag. Fijn dat jullie zo lekker buiten konden genieten.

    Like

  3. izerina zegt:

    Wat heerlijk!

    Like

  4. Zoals Jeroen Meus zou zeggen: Zalig he!!

    Like

  5. Mammalien zegt:

    Maar eh… woon ik in een ander land ofzo? Ik heb die eerste lentedag helemaal gemist, hier is het al weken koud voor mijn gevoel…

    Like

  6. Wij reden vanuit het noorden naar het westen. Halverwege was de zon verdwenen. Een verlaat bezoekje aan het strand bracht echt nog heerlijk wat zon op onze bolletjes. Superdochter heb je.

    Like

  7. Hier psies zo: snoeien zandbak en blokkentorens ipv duplo. Heerlijke buitendag 😀

    Like

Reacties zijn gesloten.