De lente komt er echt wel aan….

….. kijk maar eens naar wat er in mijn tuin te zien is…!

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiƫle vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in genieten. Bookmark de permalink .

8 reacties op De lente komt er echt wel aan….

  1. Mooi! Ik kan niet wachten tot het weer lente is.

    Like

  2. Volgens mijn oude buurvrouw (91) zijn er zo veel molshopen zichtbaar op de grasvelden dat er geen erge vorst meer komt.
    Ze is een boerendochter, dus……..

    Like

  3. izerina zegt:

    Ik zag al bloeiend hondsdraf in de berm. En zoveel molshopen,ik hoop,dat die oude mevrouw gelijk heeft.

    Like

  4. Yes! Het viel mij op dat de vogeltjes alweer zo vroeg aan het zingen zijn.
    Spring is in the air!

    Like

  5. he getsie… daar gaat mijn winterpret… *geenzomermens*

    Like

  6. Daantje zegt:

    Ik kan echt niet wachten!! šŸ™‚ Mooie foto's, ik denk dat ik straks ook even ga kijken of ik al krokusjes kan ontdekken šŸ™‚

    Like

  7. Min of Meer zegt:

    o daar word je toch helemaal blij van! Rent ook de tuin in op zoek naar moois….

    Like

Wat vind jij daarvan?

