Mag het "gewone leven" weer aan alsjeblieft?

Het is inmiddels alweer drie weken geleden dat Zonnekind een griepje kreeg, na een bijzonder onrustige periode qua werk, waarin ik veel avonden extern was en kunst- en vliegwerk toepaste om ervoor te zorgen dat mijn meisje ’s avonds een warme maaltijd kreeg en naar bed werd gebracht.

Eigenlijk is het dus al het hele jaar een beetje chaotisch en “anders dan anders”. En daarvoor? Daarvoor waren de feestdagen er…

Ik ben er wel een beetje klaar mee en wil voornamelijk die griepperiode graag afsluiten. Dat zou ook moeten kunnen inmiddels, want zij is inmiddels redelijk opgeknapt en ik heb alleen nog last van twee verstopte oren. Daarmee kun je best een marathon lopen, toch?

Met name het gebankhang van de afgelopen tijd komt me de neus uit. Zelf ziek zijn nadat ik een ziek kind had, leverde me inmiddels een onafgebroken periode van drie weken op waarin ik eigenlijk maar weinig mensen zag. Saai hoor.

Ik kijk er dan ook echt ontzettend naar uit om het ritme weer echt helemaal op te pakken: op werkdagen werken en op vrije dagen het huishouden (een beetje) en (veel) leuke dingen doen. Weer lekker een weekendje weg met Sunny de bus. Mijn trainingsschema weer oppakken.

Ja. Voor mij mag het vroege voorjaar beginnen!

Vandaar dat ik een nieuw doel toegevoegd heb aan mijn Verander je Leven Lijst (een samenvoeging van mijn 101-1001 lijst en voornemens-en-doelen-2015 lijst): meer naar buiten gaan.

Eigenlijk zouden we gewoon iedere dag dat we samen thuis zijn, een wandeling of fietstochtje moeten maken. Lekker het bos in, het is hier vlakbij!

Dus ja. Daar gaan we dus maar eens mee beginnen, vandaag!

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in dagelijksedingen, leukedingendoen. Bookmark de permalink .