Zaterdag

Drukdrukdruk had ik het, de afgelopen drie maanden. Té druk, eigenlijk. Ik deed evenveel werk als waarvoor ik voorheen drie mensen in dienst had.

Dat betekende bijna alle avonden achter de computer en veel extra dagen kopen bij de kinderopvang. Ook betekende het een aantal logeerpartijtjes voor Zonnekind.

En deze week is het voorbij. ’s Avonds zit ik op de bank en weet even niet meer zo goed wat ik met al die tijd moet doen. En vanmorgen besefte ik opeens dat ik alle huishoudelijke klussen, inclusief strijken (!) al uitgevoerd heb, gisteren, waardoor een volledig lege dag zich voor me uitstrekt.

Heerlijk!

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Een reactie op Zaterdag

  1. Wat heerlijk, nu maar weer even leren dat niets doen ook lekker is 😉

    Like

Reacties zijn gesloten.