Twitter

Ik kon het niet laten gisteravond en gaf mijn undercover op, op Twitter.
Het was een lokale politieke avond en ik heb wat met politiek.
Vandaar een nieuwe blog naam.  Ik maak me geen illusies: een handig Aagje vindt me toch wel.
Maar toch…. bij deze….schijnanonimiteit beschermen….iets met werk en privé gescheiden houden… en dat mensen die me irl kennen niet persé weten hoeveel geld ik per maand aan verzekeringen uitgeef…
Ik besef dat ik mezelf (of oké, mijn blog dan…) compleet onvindbaar heb gemaakt nu. Maar de echt geïnteresseerde lezers weten me vast wel weer te vinden, de komende tijd!

Jij, bijvoorbeeld…

Welkom terug!

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

9 reacties op Twitter

  1. MacMama zegt:

    O jee, nu kan ik je oude blogs in Feedly niet meer openen…

    Like

  2. mm-iirraah zegt:

    Maar me wel vinden, dus? De meeste mensen niet namelijk… 🙂

    Like

  3. Ik heb de link in mijn leeslijst aangepast. Zal ik erachter zetten voorheen Miiraah? Dat is misschien duidelijker voor mensen en weten ze dat jij achter de nieuwe link zit. Of wil je dat nu juist niet?

    Like

  4. mm-iirraah zegt:

    Is goed..! Vooral als de spelling net wat anders is dan mijn voorheen-blognaam is het prima… !

    Thanks Martine…. X

    Like

  5. Lot zegt:

    Via “gematigd optimist” heb ik de link weer gekregen. Daar reageerde je gisteren en ik vroeg wat de nieuwe naam was.

    Like

  6. Ja ik was je kwijt! Het was niet leuk 😦
    Maar gelukkig kwam ik je reactie tegen in een ander blog en kon ik zo je nieuwe blog weer vinden 🙂

    Like

  7. Jaa, ik heb je weer gevonden! Pfieuw! 😉

    Like

  8. mm-iirraah zegt:

    Haha welcome back!

    Like

  9. Realmam zegt:

    wauw, je bestaat toch nog steeds, ik heb je nu ook gevonden, maar heb nog een probleem om je weer toe te voegen. Ik vroeg me al af hoe het met je geefmaand ging… Ben blij dat je niet ineens helemaal bent verdwenen!

    Like

Reacties zijn gesloten.