Geefmaand als je het druk hebt

Jaja. Drukdrukdruk.

En dat is zachtjes uitgedrukt.

Nog één of twee weekjes gekkenhuis.  En daarna gewoon erg druk tot het einde van het jaar.

Ik houd me er maar aan vast dat hard werken ook betekent dat er veel geld gaat binnenkomen binnenkort…

Ondertussen is het Geefmaand en wil ik mezelf bewijzen dat het druk hebben geen excuus is om een onmens te worden.
Dus haalde ik vandaag thee en complimenteerde ik mijn medewerksters met alles wat zij vandaag voor me deden ter ondersteuning van alle werkzaamheden. Terecht. Het zijn twee toppers….

En…. ook gaf ik mezelf drie kwartier trainen kado, vandaag. Gewoon midden op de dag. Omdat ik al die avonden zit door te zwoegen. Ja ik verdien dat.

Toch een mager geefdagje. … Dus met dank aan Welmoed tekende ik zojuist een aantal petities.

Het is inderdaad te weinig moeite om het niet te doen, iets geven….

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in Geefmaand. Bookmark de permalink .

Een reactie op Geefmaand als je het druk hebt

  1. Een compliment moet je niet onderschatten als geven! Het kan iemands hele dag maken!

    Dus ik vind dat je goed gegeven hebt : )

    http://www.huisvlijt.com

    Like

Wat vind jij daarvan?

