Pyjama dagje

Kamperen in de herfst, zelfs wanneer dat in de luxe SunnyBus is, is gewoon best vermoeiend. Zeker wanneer daar nog een pittige activiteit als klimmen aan wordt toegevoegd.
En heel veel mensen.
Die allemaal even geweldig aardig zijn. Maar het vergt toch aanpassing. Vooral van jou, lief meisje. Middagdutjes in de drukte zijn aan jou niet besteed. En dan moet je ook nog eens veel lopen. In het tempo van anderen.
Soms leverde al dat aangepas een duidelijke weigering op. Ik snapte dat best. Dus droeg ik jou. En de rugzak. En de crashpad. Was ik dus draagmoeder.

We hadden het leuk. Jij bent nu officieel een klimkind. En je roosterde je eerste marshmellows.  En gooide stokken in het vuur. Plaste in de bosjes. Al stokbrood met worst.  Speelde in de bosgrond.
Ook ik vermaakte me prima. Wijntje bij het vuur, ’s avonds. Klimmen. Kletsen. Kijken en genieten.

Maar vandaag gingen we heerlijk lang in bad. En houd jij siësta terwijl ik tussen het wegwerken van de vakantiewas en -afwas, heerlijk op de bank hang.

Thuis. Mmmm.

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in genieten, klimmen, SunnyBus, vakantie, Zonnekind. Bookmark de permalink .

2 reacties op Pyjama dagje

  1. Linda van A. zegt:

    Heerlijk hoor zo'n pyjamadagje, die horen er absoluut bij. Dat in bad liggen is hier ook heel populair.

    Like

  2. Wat klinkt dat heerlijk! En dat daarna dan lekker een pyjamadagje volgt; alleen maar lekker toch!

    Like

Reacties zijn gesloten.