Nee geen tweede huis. Maar wèl de beste plek…

Ik had het toch druk, wat doen Zonnekind en ik dan nu opeens in Frankrijk? hoor ik u zeggen?

Nou gewoon. Overal waar mijn laptop is kan ik werken. Met dank aan een inventief wifi apparaatje, gekocht in Frankrijk dus met Frans prepaid tegoed, uiteraard op kosten van De Zaak.      

Ik werk iedere avond na kinderbedtijd. En tijdens de middagdut. Zes uur per dag dus,  heb ik uitgerekend. En soms misschien nog even extra, als Zonnekind misschien vriendjes maakt.

Het is heerlijk om buiten in het bos te zijn. Op de bivac. Want gratis en we blijven zunig…. Morgen gaan we klimmen samen. En naar de camping om vrienden op te zoeken.

Wat is het toch altijd weer fijn in het grore bos van Fontainebleau. Waar ik altijd weer het gevoel heb thuis te komen.

Gekeuvel in meerdere talen om me heen. Bosgeur. Sterrenlucht. Verder alleen de stilte en de slaapgeluiden van mijn meisje. En zoals wel vaker vraag ik me af….  

Waarom had ik ook alweer een huis?

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in klimmen, SunnyBus. Bookmark de permalink .

2 reacties op Nee geen tweede huis. Maar wèl de beste plek…

  1. Creabijtje zegt:

    Geniet ervan!!!!!!!

    Like

  2. Leuk dat je ineens in Frankrijk zit! Jij komt nog eens ergens.

    Like

Wat vind jij daarvan?

