Drie jaar geleden….

Ach meisje wat was het een mooie dag, die zonnige herfstzondag dat jij geboren werd…. en ik na jaren en jaren tussen hoop en vrees moeder werd.

Ach meisje mijn meisje.

Ik vind je lieferdelieferdelief…. maal duizend honderd twaalf…

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in genieten, Zonnekind. Bookmark de permalink .

12 reacties op Drie jaar geleden….

  1. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. De dag is al bijna ten einde maar ik hoop dat jullie een mooie dag hebben gehad.

    Like

  2. Daantje zegt:

    Gefeliciteerd 🙂

    Like

  3. Creabijtje zegt:

    Van harte gefeliciteerd met je meisje.

    Like

  4. Alletwee gefeliciteerd

    Like

  5. Dertiger zegt:

    Gefeliciteerd!

    Like

  6. Mammalien zegt:

    Gefeliciteerd! Geniet van je meisje. Mooie leeftijd, drie jaar.

    Like

  7. Alsnog van harte gefeliciteerd!

    Like

  8. Jolanda zegt:

    Van harte gefeliciteerd met jouw lieve meisje!!

    Like

  9. Gefeliciteerd!!! En fijne dag gewenst.

    Like

  10. Mooi he!!! Gefeliciteerd.

    Like

  11. Iets te laat maar volgens mij vier je het op deze zonovergoten dag, gefeliciteerd met je kleine meid, geniet ervan!

    Like

Reacties zijn gesloten.