De heerlijke knusse huishoudtip van de maand…

Komt ie……

…..

…..


Als je dan eindelijk eens een keertje denkt: “Zo kan het niet langer, ik moet echt eens een keer een vochtig doekje over de tafel halen. En over de kast. En eigenlijk gewoon door mijn hele huis wat stof verwijderen”. …. …. Pak dan TWEE doekjes. Ik herhaal: TWEE doekjes. Eén voor links en één voor rechts…. ….
…. 
Gaat véél sneller. En – niet onbelangrijk – je vóelt je vooral heerlijk efficiënt….
…..
efficiënt, dat je van jezelf meteen geen andere huishoudklusjes meer hoeft te doen, vandaag…
….
Doen!!

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in huishouden. Bookmark de permalink .

7 reacties op De heerlijke knusse huishoudtip van de maand…

  1. Realmam zegt:

    whahaha dat had ik wel even nodig, wellicht dat ik er nog twee pak, ook al heb ik al boodschappen gedaan vandaag met mijn zieke hoofd :-S

    Like

  2. Waar zit de “like” knop 😉

    Like

  3. En op die manier krijg ik er ook geen pijn in m'n rug van, want die wordt evenredig aan 2 kanten belast. Werkt idd heerlijk

    Like

  4. Dertiger zegt:

    haha 😀 leuk!
    mn huis is oo mn werkplek, dus het moet wel schoon zijn, dus vanavond braaf stofgezogen, tafels schoongemaakt, aanrecht netjes, vaat in de vaatwasser en de vloer gedweild.. morgen weer opvangkindje, einde vakantie..

    Like

  5. mm-iirraah zegt:

    Pfff mijn werkplek en schoon…? Breek me de bek niet open…. 🙂

    Like

  6. Dertiger zegt:

    geen idee wat voor bedrijf jij hebt 😉 maar een kinderopvang moet helaas schoon zijn :p is absoluut niet mn hobby, maar hierdoor wel een stok achter de deur (en nee het is echt niet spic en span.. onder t mom van goed voor de weerstand… :p) maar wel toonbaar :p
    hoef iig geen werkplek én een huis schoon te houden :p dat scheelt alweer.. wel vaker schoonmaken :p

    Like

Reacties zijn gesloten.