Festivalkind

Rennen en dansen zie ik je.
Ik vind jou zo lief, zo lief…

Bijna ga ik snotteren zo lief vind ik jou.

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in genieten, Zonnekind. Bookmark de permalink .

8 reacties op Festivalkind

  1. Wat een prachtig kind. Ik ben dol op mooie kleine meisjes. Je boft maar maar dat weet je zelf ook al zo te lezen.

    Like

  2. Uhmm is dit park Brakkestein tijdens MM? Zeg maar 'mijn achtertuin'? In dat geval waren de (niet zo heel) jonge eendjes in de hortus een tip geweest (bij mij eten ze uit de hand).

    Like

  3. mm-iirraah zegt:

    Gaan we zeker een keertje naartoe, dan!

    Like

  4. Mammalien zegt:

    Heerlijk. Ik snotter ook wel eens. Lekker toch?

    Like

Wat vind jij daarvan?

