Een weekend niet weg met Sunny de Bus

Het kan niet alle dagen feest zijn, zo gaat het spreekwoord…

Maar waarom eigenlijk niet???

Waarom gunnen wij ons niet iedere dag een feestje. Of iedere week, vooruit dan maar…

Ik was te laat met nadenken over dit pinksterweekend en nu zitten de campings die ik benaderd heb, allemaal vol… Is dat eens een tegenvaller.

Daar zitten we dan….

Thuis…

Home is where your heart is, ik gooi er gewoon nog een gezegde tegenaan… En dat is dus niet waar ik nu ben…

Tijd om dat huizenverkoopverhaal maar weer eens op te pakken…. met de klusjes die erbij horen, zoals opruimen…

….

….

Ik doe even net alsof ik vrolijk glimlach…..

En beloof mezelf om vooral lekker te gaan genieten van het mooie weer…

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in huizenverkoop. Bookmark de permalink .

Een reactie op Een weekend niet weg met Sunny de Bus

  1. Caro zegt:

    Er zijn ook mooie camperplaatsen met voorzieningen…

    Like

Reacties zijn gesloten.