Work in progress…..

Na veel aarzeling ben ik ermee begonnen: het opknappen van de SunnyBus.
De uitdaging is om van 50 tinten beige, naar een gezellige, kleurrijke bus te gaan. De autohoezen heb ik inmiddels besteld en worden op maat gemaakt. Inclusie wat handige zakjes.

En van het weekend ben ik begonnen met…..

vetvrij maken…

schuren…

primen….

schuren….

primen…

en….

Verven!

Ik ben begonnen met een lelijk bruine metalen schap voor rommeldingetjes… Wit werd de nieuwe kleur.
Eén laag en ook twee lagen waren niet dekken, maar uiteindelijk is het resultaat heel aanvaardbaar….

Dat ik hier en daar wat verf gemorst heb is in dit stadium nog niet zo erg, aangezien de het beige erboven ook nog geverfd gaat worden….

Het keukentje wordt roze met groen en ook heb ik fleurig plakfolie besteld voor de koelkast. Ben benieuwd hoe dat gaat staan…!

Het kastje achterin, met speelgoed voor Genietkind, is al af. Groen dus. Limoentjesfris. Met een blauw deurtje… En ja, dat rode laken over het achterste deel van het matras is bewust gekozen…
Op de foto hieronder is goed te zien hoe onhandig het andere deurtje is… Met de tafel op deze plek (de tafel kun je zwenken zodat hij voor de koelkast komt… kan het deurtje niet open. Echt stom gemaakt…
 
Ik overweeg nu dus het deurtje doormidden te zagen… dan kun je er wat makkelijker in… Met een schuifje over het onderste gedeelte kun je de deur dan in zijn geheel of voor de helft open doen…
  
 Die beslissing hoef ik nu nog niet te maken… Nog heel heel veel beige te gaan!
  

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in SunnyBus. Bookmark de permalink .

2 reacties op Work in progress…..

  1. Wordt erg mooi! Je hebt wel eer van je werk.

    Like

  2. Mammalien zegt:

    Bijonder, zo'n bus. Wel een hoop werk, maar dan wordt het ook wel mooi

    Like

Reacties zijn gesloten.