Leuker hoeven ze het niet te maken…!

Het staat er gewoon al op.

De teruggaaf.

4.821 euro…

En nadat ik 3.280,59 euro overmaakte op de buffer spaarrekening ben ik er even stil van…

Bufferspaargeld gehaald. !0.000 euro buffer….

En dan ga ik ook nog even de auto verkopen voor ook nog even zo’n bedrag….

Ik zie sterretjes…

 ….
 
en ga een taartje eten….

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in geld. Bookmark de permalink .

8 reacties op Leuker hoeven ze het niet te maken…!

  1. Goed zo!!! Lekker taartje eten en van genieten 😀 Ook super dat je nog zo'n bedrag krijgt voor je auto, dat tikt helemaal aan!

    Like

  2. Realmam zegt:

    Lekker hoor!

    Like

  3. Heerlijk!
    Hier is het precies andersom: bij nog zo'n bedrag zouden wij een auto kópen. :-))

    Like

  4. grandma zegt:

    Wooh gefeliciteerd , topper dat je bent !

    Like

  5. Anne zegt:

    Hoi, Fijn hoor dat het er al is, lekker je buffer bereikt.
    Wij hadden hem vroeg verstuurd, half feb, maar juist nog niet terug, terwijl ik bij ong iedereen lees dat het er is.
    Nou ja, komt vanzelf, hoorde dat er extra controle op giften is, mss dat het daarmee te maken hebt.
    Geniet van je taart!!

    Like

  6. Jolanda zegt:

    Fijn!! Wij hebben de helft inmiddels gehad. Wel de teruggaaf van manlief, maar nog niet die van mij. Terwijl we samen aangifte te doen, echt niet te snappen, die leukerds van de belastingdienst.

    Like

  7. Geweldig nieuws! Geniet van je taartje, je hebt het verdiend!

    Like

Reacties zijn gesloten.