Hee een award…!

Epsiej nomineerde me…

Ik wist niet eens dat ze mijn blog las… zo zie je maar…

Epsiej ken ik via twitter. Ze weet zich als beginnend arts en zonder kinderen, goed staande te houden tussen alle mamatweets van de groep waarbinnen zij, en ook ik, actief is…

Nou is dat ook weer niet zo heel verschrikkelijk moeilijk, want we hebben toch wel wat gemeen met mekaar, dat twittergroepje… We maken mooie dingen. Epsiej zeker… In tegenstelling tot mij, knutselt en maakt ze veel meer dan alleen maar met een haaknaald….

DSC_0267

Giraf groen

 DSC_0272

http://epsiej.files.wordpress.com/2014/04/dsc_0268.jpg  IJsje applicatie  DSC_0253

Enzovoorts enzovoorts…Het leuke van haar blog is dat ze niet alleen tadaa-verhaaltjes schrijft, maar veel meer. Kijk zelf maar eens..
Overigens bracht Epsiej me op het 1011001 idee, thanks daarvoor!

Maar goed, om even terug te komen op de award… (en ik moet toch wel iets vaker haakverhaaltjes vertellen hier, gewoon omdat het kan…)….

  1. Deel 7 dingen of leuke feitjes over jezelf
  2. Nomineer 15 andere blogs waarvan je vindt dat zij het verdienen, en deel je blogpost met ze
  3. Laat de award duidelijk zien op je site en volg diegene die je genomineerd hebt op bloglovin´

Bij deze….

1. Deel 7 dingen of leuke feitjes over jezelf

  1. Ik douche niet iedere dag, uit luiheid en omdat ik er altijd te lang onder blijf staan, wat ik zonde vind van het geld.
  2. Kookprogramma’s op tv kijk ik graag en ik heb veel kookboeken. Maar ik ben eigenlijk niet zo’n goede kok en ik vind koken ook niet zo heel leuk.
  3. Ik drink te veel koffie. Met suiker. Ook nog. En nee ik ga daar niet mee stoppen, toch maar niet. Lekker, koffie…
  4. Ik had heel graag meer kinderen gehad. En een leuke man erbij. Had ook in omgekeerde volgorde gemogen.
  5. Zonder valse bescheidenheid vind ik mezelf vaak een tof stoer lief wijf. Soms ook een saaie stomme doos. Meestal het eerste.
  6. Ik ga binnenkort naar Parijs. Echt binnenkort. Bedacht ik me gisteravond.
  7. Deze week ga ik aan de slag met de naaimachine die nog niet zo heel vaak gebruikt is. Eerst worden morgen de stoelen en bank van Sunny Tha Bus opgemeten en een stof daarvoor uitgekozen. Dat laat ik dus doen, die stoelenhoezen maken. Maar die gordijntjes maak ik zelf…

2. Nomineer 15 andere blogs.

Tja. Ik vind het heel leuk dat ik deze award gekregen heb. Echt leuk, thanks. Maar nee ik geef m niet door. Ik heb te vaak gelezen dat mensen er niet blij mee zijn.

3. Laat de award duidelijk zien etc…

Bij deze laat ik de award zien.

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

7 reacties op Hee een award…!

  1. Realmam zegt:

    Gefeliciteerd! En ik heb hem je ook al een keer gegeven op mijn blog (http://lettenopdekleintjes.blogspot.nl/2014/04/een-award.html), alleen heb ik het je niet even verteld. Bij deze dan maar 🙂

    Like

  2. Hihi, ik drink ook teveel koffie, … en ik ga er ook niet mee stoppen!

    Like

  3. mm-iirraah zegt:

    …oeps die had ik even gemist… Alsnag bedankt!!

    Like

  4. Het leuke is dan weer dat ik door de nominaties van Epsiej nu kennis mag maken met jouw blog. Voortaan kom ik hier vaker terug!

    Like

  5. mm-iirraah zegt:

    Ja dat vind ik ook leuk… En ik heb jouw blog ook al even toegevoegd in mijn leeslijst… 🙂

    Like

  6. Mammalien zegt:

    Leuk! En dan zie ik je wel in Parijs…. 🙂

    Like

Wat vind jij daarvan?

