Daar gaan we!

Vandaag gaan we weer. Dit keer langer dan een weekend. We gaan naar Bleau,  bouldermekka, of, voor de klimleek onder u: plek waar je kunt klauteren aan rotsen.

Fontainebleau heet het er voluit. Het ligt onder Parijs en we gaan 2 dagen over de reis doen.
Met Sunny de bus natuurlijk, wat dacht je dan….?!

De laptop met dongel gaat mee en als het lukt koop ik daar misschien wel een prepaid simkaart. Dan kan er gewoon gewerkt worden…
Sinds mijn kantoor verhuisde heb ik vanwege het bekende gedoe met de kabelaar,  toch geen internet op kantoor. En aangezien ik in een cloud werk betekent dat nu: met de laptop en een dongel.

Dat kan dus net zo goed in Frankrijk…

Telefoon doorgeschakeld naar de telefoondienst en off we go!

De blogberichtjes voor de komende dagen zijn al ingepland. Maar als t lukt met de verbindingen…. blog ik vanaf daar lekker door en blijven we misschien wel extra extra lang weg..

Au revoir!

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in vakantie. Bookmark de permalink .

5 reacties op Daar gaan we!

  1. Een hele fijne vakantie gewenst!

    Like

  2. Mammalien zegt:

    Veel plezier! En eh.. wie bouldert er? Kind, jij of allebei?

    (PS Aaarrrgghhhh…die woordverificatie! Ik heb al voor de derde keer proberen te bewijzen dat ik geen robot ben, maar lukt me maar niet! )

    Like

  3. Ben blij dat ik niet de enige ben die daar last mee heeft 😉

    Like

  4. Goede reis en geniet ervan!

    Like

  5. izerina zegt:

    veel plezier!

    Like

Reacties zijn gesloten.