Camping

We zijn op de camping. Met Sunny de bus. Die gelukkig vooralsnog geen kuren meer vertoont, behalve dan dat ze zegt dat haar accu leeg is terwijl in de tussentijd de koelkast vrolijk aanstaat en de telefoon oplaadt.
Gelukkig heeft een camper twee accu’s, dus startproblemen zitten er niet in!

De perfecte plek hebben we gevonden: 10 meter van een speeltuin, die jij nu al “mijn speeltuin” noemt.
Je gaat er helemaal zelfstandig alleen naar toe. Je klimt de glijbaan op en ook kun je al op de grote kinderen schommel.

Ik ben natuurlijk apetrots…

Zojuist poetste ik ons huisje. Kwartiertje deed ik erover. En nog eens tien minuten voor de afwas. Klaar…
Was het leven altijd maar zo eenvoudig…

Beetje keutelen in het zonnetje: stukje fietsen, met het pontje, stukje wandelen. Tijdschriftje lezen. Beetje werken tussendoor terwijl jij in jouw speeltuin speelt. Ik besteed meer tijd aan mijn werk dan wanneer ik thuis ben: geen tv en (expres) géén boek meegenomen. Het gaat dus wel goed komen met die deadline..

Nu is het leven sowieso natuurlijk een stuk beter als de zon schijnt. Dat weet ik ook wel…
Maar steeds als we even weg zijn: in de tent of sinds kort met Sunny, denk ik… was het altijd maar zo…

Hier is het bijvoorbeeld helemaal niet vreemd als mensen voor hun “huis” in de zon zitten. Als ze elkaar groeten op het pad. Zomaar even een praatje maken, wat zout lenen. Buurmannen die gebroederlijk naast elkaar de afwas staan te doen. Doet ‘ie thuis anders nooit, hoor ik de buurvrouw denken…

Wat een prachtig weekend. Paasweekend 2014.

*ringetje erom*

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in genieten, SunnyBus, vakantie, Zonnekind. Bookmark de permalink .

2 reacties op Camping

  1. Mammalien zegt:

    Super weekend dus. En het weer werkte ook lekker mee 🙂

    Like

  2. Je zou toch bijna gaan denken dat je altijd wel zou toe kunnen met zo'n klein huisje : )

    Huisvlijt

    Like

Wat vind jij daarvan?

