Tekenen en schrijven voor Amnesty

Ik zegde dus een groot aantal van mijn donateurschappen op en sprak met mezelf af om in plaats van geld, tijd te investeren.

Nou speelt Amnesty daar echt fantastisch op in!

Op hun site kun je zelfs aangeven hoeveel tijd je hebt (Minder dan vijf minuten? Meer dan vijf minuten?) om vervolgens een aantal razendsnelle linkjes te laten zien naar petities en brieven.

Binnen vijf minuten stuurde ik één email naar een ambassade (kwestie van copy paste voorbeeldtekst), ik printte één brief uit en deed deze op de post en ik tekende drie petities.

Kleine moeite, toch?!

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in goededoelen. Bookmark de permalink .

2 reacties op Tekenen en schrijven voor Amnesty

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    Like

  2. Goede tip! Ben net op de website gaan kijken en ik doe mee!

    Like

Wat vind jij daarvan?

