Hakerigheden.

Ik ben weer behoorlijk productief geweest, de laatste weken… Iets met Olympische Spelen dus veel televisie-uren.

Na bijna twee weken ben ik het tv kijken best wel beu maar ken je dat, dat je het dan tóch tóch wil zien?

Het is maar goed dat ik ook nog werk en dat er thuis een mini rondloopt aan wie ik het goede voorbeeld wil geven (en dat is niet urenlang tv kijken). Want van te veel tv kijken word ik erg passief en niet gelukkig…

Om mezelf toch een beetje nuttig te voelen maakte ik een kleurig kussen (rechts op de foto)..

Zo wordt de bank steeds kleurrijker en gezelliger……








Ook heb ik weer flink doorgehaakt aan de deken, geïnspireerd op de CAL2014.
Het wordt al een flinke lap, lekker warm om in de avonduren onder weg te kruipen.















En verder,,,..?


beklommen wij vandaag boomstronken en vonden we het voorjaar in de motregen…!





Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in haken, handgemaakt. Bookmark de permalink .

3 reacties op Hakerigheden.

  1. Wow! Wat een geweldige dekens maak jij zeg! (Die op je bank is ook fantastisch.)
    Ik zie hier en daar echt van die haak-wonders op de verschillende blogs: er worden zulke mooie fleurige dingen gemaakt.
    Misschien moet ik ook eens een keer een poging wagen.

    Like

  2. grandma zegt:

    Heerlijk al die bloemetjes he. schattig kindje heb je 🙂
    Ik vind je deken helemaal geweldig!!

    Like

  3. Anita V. zegt:

    Nog even doorbijten met de Olympische spelen, erg herkenbaar 😉 Leuk kussen, leuk meisje, fijne bloemetjes!

    Like

Reacties zijn gesloten.