De camper

Hoe leuk het ook is om samen met jou in een tentje te wonen…. het in het in en uitpakken vond ik toch wat minder. En tja… je moeder is nu eenmaal niet het type een paar weken lang op één plek blijft.

Dusss.

De oplossing was…. een camper….

Ach meisje wat ben ik enthousiast…. Niet alleen kunnen we fijn saampjes op vakantie, nee, we kunnen ook op bezoek bij vriendinnen en vrienden en andere klimhallen en daar dan blijven slapen!

Dat laatste moet je natuurlijk niet tegen opa en oma vertellen…. laat ze maar niet weten dat mama van plan naar is om te overnachten op plekken waar het misschien niet mag…

En als jij later groot is moet je wel gewoon alles tegen mij vertellen hoor!

Maar ik dwaal af…

Een klein campertje wilde ik. Zonder wc want dat vind ik maar een vies idee…
En met een hoog dak zodat we als jij wat groter bent, ieder ons eigen bed hebben. Ook handig zodat we de crashpad en andere zooi netjes uit het zicht kunnen opbergen…

eentje die een beetje lekker rijdt, niet te veel herrie maakt en ook door kan rijden.

En het werd….

In navolging van een camperend nichtje wilde ik de bus “Wanda” noemen. Na een week gaf ik het op. Wanda is te moeilijk voor jou.

Dus we noemen haar nu…

SUNNY!

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in 1011001, SunnyBus, vakantie. Bookmark de permalink .

3 reacties op De camper

  1. Caro zegt:

    Wat een leuke camper heb je. Wij hebben ook een VW T3 camper. Wij hebben onze camper verzekerd via de NKC en betalen € 13,31 per maand. Afgelopen jaar zijn we naar Normandië en Bretange geweest. We hebben alleen op camperplaatsen of gedoogplekken gestaan. Dit jaar willen we in de meivakantie richting Piemanson/Middellandse Zee. De bus eerst nog even vakantieklaar maken en uit de schorsing halen. Ik hoop voor je dat je dit jaar ook weer mooie reizen mag maken. Een leuk blog is Op zoek naar Italië en leuke reisverhalen staan op het blog van Duijfathome.

    Like

  2. mm-iirraah zegt:

    Hee verzekeren via de NKC is zo te lezen goedkoper dan de verzekering die ik nu heb, bedankt voor de tip!
    Door inderdaad alleen op camperplaatsen, gedoogplekken en bivakplaatsen (zoals op bovensstaande foto) te staan kun je veel geld besparen dat je anders zou uitgeven aan gehuurde huisjes en campings!
    De camper kan zichzelf zelfs gaan terugverdienen wanneer ik besluit hem te gaan verhuren, maar vooralsnog heb ik daar nog even van afgezien!

    Normandië ben ik ook geweest, toen nog met bijna dagelijks een tent in- en uitpakken…

    Bedankt ook voor de blogtips, ik check ze meteen uit!

    Like

  3. Caro zegt:

    We gaan ook graag een dagje naar Kornwerderzand, lekker bij de zee en ook leuk maar veel drukker is strand Horst, maar goed daar gaan we niet zo vaak heen. Een leuke Amerikaanse site is Gowesty.

    Like

Reacties zijn gesloten.