Roze granny

… Ben ik per ongeluk opeens toch weer aan een granny deken begonnen…!

Dat zou dan mijn zesde worden. Van eentje die ik kado heb gegeven heb ik helaas geen foto’s, maar van mijn eerste granny

 roodpaarse granny,

klassieke granny

en hexagon gelukkig wel nog! 

(Ik heb zelfs nog een granny gemaakt, maar daarover ga ik nog wel een keertje vertellen)..

Terug naar de roze granny….

Ik twijfelde alleen nog erg met welke kleur ik de vierkantjes aan elkaar ga maken. Afgelopen zondag heb ik advies gevraagd aan deze en gene maar de adviezen liepen erg uiteen…

(tja de foto is van slechte kwaliteit, dat krijg je ervan als je ’s avonds foto’s neemt…)

Eigenlijk kunnen alle kleuren wel! Ik zou denk ik die donkerroze nemen, of een totaal andere kleur :-)) ?

ik zeg

Als je een afwijkende kleur wil zou ik blauw doen, ’t veiligste … Groen staat ook supermooi bij roze! Hoe wordt de achterkant?

wit 🙂

😛 jaja. als je het nog duft om géén wit te gebruiken… dan… dan… dan… block ik je 😉

…enzovoorts…..

Gisteren heb ik dus maar een paar kleuren uitgeprobeerd en opnieuw advies gevraagd. En bollen geteld.

En… het wordt… lila!

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in haken, handgemaakt. Bookmark de permalink .