Een druk dagje

Wat is het lekker weer zeg!

En ja, het was een druk dagje vandaag… Ochtendje goed en nuttig werk verricht, van hetgene waarvoor ik betaald word..
En vanmiddag: pasfoto’s maken en een ID-bewijs aanvragen zodat ik mijn meisje niet meer illegaal de grens over hoef te smokkelen.

En toen? Ben ik maarliefst DRIE uur bezig geweest met het mooi maken van de brug met wildbreisels… (zie bebreinijmegen. En ja, het was veel werk en veel gedoe. Maar… oh wat een leuke reacties!!

Een druk dagje dus… En ja, opnieuw heb ik aan mijn doelen gewerkt, méér dan één…

Morgen doen we het rustiger aan. Het is zomer…

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in 1011001, wildbreien. Bookmark de permalink .