Vlaggen blocken

Gisteravond voetbalavond 6 vlaggen gehaakt. Ook heb ik de vlaggen voor Sarah geblockt, zodat ze niet meer bol staan.
Eigenlijk zou je ze moeten opspannen, maar ik vond dat te veel gedoe met spelden etc. Het komt ook niet zo heel erg nauw, vind ik. Daarom heb ik gekozen voor de volgende methode:

Maak alle vlaggetjes een beetje nat met de plantenspuit. Niet té nat, omdat ze niet zo hard drogen als ze geblockt worden en dan ben ik eerlijk gezegd bang dat het gaat stinken naar een wasje dat je vergeten bent uit de machine te halen…

Vervolgens leg je ze in stapeltjes op elkaar, een stuk of vijf per stapeltje. Leg er dan iets zwaars op. Ik heb ze zo een dagje laten liggen en vervolgens allemaal naast elkaar in de zon. Dan moet de zon natuurlijk wel schijnen…!

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in haken, handgemaakt. Bookmark de permalink .

Wat vind jij daarvan?

