vaderdag

Vandaag worden op het kinderdagverblijf vaderdagskado’s gemaakt.

 
Omdat jij dus geen papa hebt, vroeg ik de juf of je in plaats van een vaderdagkado, iets voor oma mocht maken.

Gezicht van de juf ging in <> stand. 

Ik schrok ervan…

Daarna kwam er medelijden op het gezicht. Ook daardoor was ik verrast. Ik vind namelijk helemaal niet dat ze medelijden hoeft te hebben. Niet met mij en niet met jou. Wij weten immers niet beter. We zijn heel erg gelukkig met elkaar, we genieten van elkaar, jij komt niets te kort. Later misschien…
Maar later, dat is nog zo ver weg….!

Wij zijn niet zielig hoor! Integendeel… We hadden net weer een fantástische ochtend achter de rug, samen. jij kan steeds beter brood eten. En zeker als mama er rare geluiden bij maakt, hebben we samen het grootste plezier aan de eettafel. Ook in de auto, op weg naar het kinderdagverblijf, is het heel gezellig. Mama maakt dierengeluiden en jij lacht mama uit. Een prettige samenwerking dus…

Ach ja… Weet zij veel…??!

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in Zonnekind. Bookmark de permalink .