Babycape

Mijn meest gebruikte werk ooit, is toch wel de babycape.
Ik haakte hem tijdens mijn zwangerschap. Het is een eigen ontwerp, supersimpel, van allemaal vasten. De binnenkant voerde ik met knalroze fleece.

Sinds mijn zonnekind er is, gebruik ik de cape iedere dag.

Het cotton8 blijft gelukkig mooi, ook na alle wasbeurten!

Mijn zonnetje slaapt heerlijk onder de cape. Ook handig om haar in te pakken als het met alleen een jasje aan misschien net iets te koud is!

Jammergenoeg groeit haar hoofdje zo hard, dat ze eigenlijk al bijna niet meer in de muts van de cape past. Reden genoeg om maar een nieuwe te maken!

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in haken, handgemaakt. Bookmark de permalink .

2 reacties op Babycape

  1. marienaailes zegt:

    Heerlijk zo'n deken, ziet er zeer leuk en knuffelig uit.

    Like

  2. Dieis gaaf, met zo'n mooie binnenkant ook! Als je ooit zin hebt om het uit te typen, wil ik het patroon wel testen hoor 😉

    Like

Reacties zijn gesloten.