granny paars met rood

Een jaar geleden maakte ik een grote paars-met-rode Granny Square sprei. Deze heb ik kado gegeven aan mijn zus, voor haar verjaardag.

Op de onderstaande foto zijn de kleuren wat minder warm dan in het echt, maar we doen het er maar mee…

Ik heb er drie maanden aan gewerkt, wat eigenlijk nog heel erg snel is. Hij bestaat uit 440 vierkantjes en is afgewerkt met vijf rijen granny-stijl. De afmetingen zijn 2 meter bij 2 meter 15, waarmee hij heel geschikt is voor een tweepersoonsbed.

Ik was heel blij dat hij af was en erg trots op het eindresultaat.
De granny heb ik kado gegeven aan mijn zus voor haar 40e verjaardag, ze was er heel content mee. En haar poezen ook: die liggen er eigenlijk altijd op te pitten!

Over mariimma

Alleenstaande moeder en ZZP-er die stukje bij beetje steeds meer financiële vrijheid ervaart.
Dit bericht werd geplaatst in haken, handgemaakt. Bookmark de permalink .

2 reacties op granny paars met rood

  1. Happy in red zegt:

    Wow, echt heel mooi! Ja, laat dat maar aan poezen over om er op te gaan liggen maffen 😉
    Groetjes, Esther.

    Like

  2. hobbyloes zegt:

    Dit is echt een heel mooi kado, de sprei is prachtig en met zulke schitterende kleuren.

    Like

Reacties zijn gesloten.